BIGBANG – LOSER (PUASA Version) Parody

BIGBANG – LOSER (PUASA Version) Parody


bigbang
1436734830
4:21
4.64

참즐거워 : 8796 , 안즐거워 : 691

가져온곳 : kyopropaganda
674170


First of all.
Thank you to google translate. lulz

Special thanks to other youtuber/viner in this video

Follow us here!
(Taeyang) Sean –
(Daesung) Akwa –
(SeungRi) Syahiran –
(G-Dragon) YapAhloy –
(Top) Kyo –

Chorus/ Random guy –
Mamak guy –
Pizza guy –

Stalking purpose:

INSTAGRAM :
FACEBOOK :
TWITTER :
EMAIL : kyopropaganda@gmail.com (Business only jangan ‘Hi abang’ situ)
MERCH :

엔제 업했을까 : 2015-07-12 21:00:30
First of all.
Thank you to google translate. lulz

Special thanks to other youtuber/viner in this video

Follow us here!
(Taeyang) Sean –
(Daesung) Akwa –
(SeungRi) Syahiran –
(G-Dragon) YapAhloy –
(Top) Kyo –

Chorus/ Random guy –
Mamak guy –
Pizza guy –

Stalking purpose:

INSTAGRAM :
FACEBOOK :
TWITTER :
EMAIL : kyopropaganda@gmail.com (Business only jangan ‘Hi abang’ situ)
MERCH :

24 Comments:

  1. alif nazmi alif nazmi

    lawok

  2. kawal lapar kenalahh teror

  3. hahahaah… siap dgn bj skali nk ikut sme.. hahaha.. pndai plk cri port..

  4. nice gila doh thumb up

  5. Hebat buat video bestttttt

  6. Nak dapatkan jam pusingan terbalik macam dalam video ni?? Jom follow ig KedaiJamAnticlockwise dan like page fb.com/KedaiJamAnticlockwise

  7. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ웃기네

  8. omg this was hilarious! Daesung's wig killed me hahaha! Great job on the video and the music guys!

  9. dekat tauge tu aku tabik,,,cakoroi punya geng.haha

  10. Sama

  11. huduh la pakai rambut palsu tu lagi satu kenapa ank patung ada juga

  12. hahah good job makan batal tuh

  13. The Korean subtitles is not right for a grammar.

  14. wow.. Sean dari keluarga Pontimau ke tuuu

  15. 時々似てる所あってwおもろいw

  16. sepatutnya big bangang bukan big abang apalah sorrylah saya memang tak jaga mulut sikit hehehe

  17. hei jangan lagu orang lah buat pun bukanya best meyampah adalah kau nak tau kenapa aku cakap macam ni sebab aku peminat bigbang bukanya bigbang palsu…….booooooooooooo

  18. hahahah. best lh parodi nii. xbleh bla

  19. lawak la waktu oh lambat nye azan yeah

답글 남기기

이메일은 공개되지 않습니다. 필수 입력창은 * 로 표시되어 있습니다.